Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3

Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3

Over deze module

Uren: 8u30 - 16u30

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame. Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.  Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)? Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren. Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid. Do’s and dont’s. Conflicthantering. Omgaan met ontevreden klanten. Omgaan met agressieve klanten.

Volgende sessie

21 maart, 2025
SEGERS LOGISTIEK TRAINING CENTRUM HOUTHALEN
Centrum Zuid 3053/C
3530 Segers LTC Houthalen
20


© ZuPP webbuilding

Segers LTC

Centrum Zuid 3053C

3530 Houthalen

Tel: 011/25 06 15 

Email: opleidingen [at] segers-ltc [dot] be